Handelsbetingelser
1a. Levering
Room Service sørger for formidling af bestillinger af mad fra restauranter, og forestår selve leveringen af maden
fra restauranten til kunden. Såfremt der opstår forsinkelse, bedes henvendelse rettet direkte til Room Service tlf
7023 7026. Vi forbeholder os dog altid retten til at levere +/- 15 minutter ifht. den tid maden er bestilt til.
Det er kundens ansvar stedse at sørge for at de informationer der afleveres ifbm. bestillingen er korrekte, det være
sig navn, adresse samt telefonnummer. Såfremt vi ikke kan levere pga. mangelfuld adresse, og/eller forkert eller
ukomplet telefonnummer, forbeholder vi os retten til at køre fra den oplyste adresse igen, og der vil stadig blive
trukket betaling for ordren. Maden vil herefter blive kasseret.
I særlige tilfælde hvor trafikale eller vejrmæssige forhold, demonstrationer o.lign. gør sig gældende kan levering
af det bestilte blive væsentligt forsinket. Dette anses som værende situationer som er ude af vore hænder, men vi
sørger selvfølgelig for at informere i den grad vi har mulighed for det, og tilstræber levering så hurtigt
forholdene tillader det.
1b. Afhentning
Hvis du ved bestilling vælger afhentning sørger du selv for at hente din mad til det oplyste tidspunkt. Room Service
fraskriver sig ethvert ansvar ifht. madens kvalitet, forsinkelse med tilberedning, fejl på ordren m.m. Det er ene og
alene restaurantens ansvar, og denne skal kontaktes direkte, hvis der er reklamationer på ordren. Restaurantens
kontaktoplysninger oplyses ved bestilling.
2. Fortrydelsesret
Der er ikke fortrydelsesret efter forbrugeraftaleloven på mad fra tidspunktet for bekræftelse af bestillingen.
Umiddelbart efter bekræftelse af ordren går maden i produktion, og vi kan ikke annullere denne hos restauranten.
3. Fejl og mangler
Ved modtagelse af maden skal kunden straks kontrollere den for fejl, mangler eller eventuelt manglende retter, og
evt. reklamation skal øjeblikkeligt rettes til Room Service.
Room Service tilstræber, at hjemmesiden fungerer optimalt, men Room Service kan ikke garantere, at hjemmeside samt
telefon- og mailsystemer til enhver tid er fejlfrit og i drift. Såfremt der opleves fejl- og driftforstyrrelser, kan
Room Service altid kontaktes på [email protected] eller på telefon 7023 7026.
4. Betaling
Alle priser er i DKK og inkl. moms. Betaling foregår enten via kontoordning (kun virksomheder) eller ved betaling
via kreditkort. Der kan bl.a. betales med Dankort, eDankort, VISA-Dankort, MasterCard og Eurocard. Ved betaling med
kreditkort, trækkes pengene først når maden er leveret. Vi tager IKKE mod kontant betaling.
5. Misbrug og chikane
Ved misbrug eller mistanke om misbrug forbeholder Room Service sig retten til at undlade at videreformidle en
bestilling uden varsel.
Alle tilfælde af brug af urigtige oplysninger og anden form for misbrug vil blive politianmeldt med oplysning af
blandt andet IP-nummer, der vil gøre det muligt for politiet at finde frem til personen bag oprettelsen.
6. Persondata
Room Service vil ikke videregive de data Room Service kommer i besiddelse af, i forbindelse med håndteringen af din
bestilling, til tredjepart.